8 april

2011-04-08 x 21:38:01
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Hej!

Länge sen jag skrev igen, men det har inte hänt så mycket sen sist så har inte haft så mycket att skriva (:

Men imorgon så ska några i klassen + några till i tvåan åka in till Färjestad/Karlstad och uppträda på husdjursmässan (:
Jag och Marley ska som sagt uppträda med en lydnad/freestylegrupp och så ska vi även vara med i agilityracet, kommer bli kul men nervöst ;) Marley kommer säkert hitta på nåt dumt ;D Och så får vi väl se om Marley orkar med båda uppvisningar på lördan och en på söndan, hoppas på de! Jag ska ta med min tygbur till Marley så att han får ligga där i mellan uppvisningarna, så han får vara i fred och sova och då orkar han förhoppningsvis med de ;) 

Har inge mer att berätta, så här kommer några bilder ;)





Marley kollar läget ;) haha <3



Vad bra bilderna är..
men en bild från i morse iallafall (:





Marley i sin box i morse (: <3

Nä nu ska jag dra, ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: