16 februari

2011-02-16 x 22:24:56
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Länge sen jag skrev igen..

Måste bara visa det här mejlet jag fick:

"Hej Anna,

Jag såg genom våran besökarstatistik att vi fått besök från

din blogg, och gick då in och kikade och såg ditt inlägg om

hundbrickorna du köpte från oss!

Jättekul att du vill skriva om oss!

Roligt att du tyckte om brickorna!

Ha en fortsatt trevlig dag!"


Vissa kan vara väldigt gulliga faktiskt :) Ganska kul att dem tar sig tid att titta på min blogg ;)



Jaha, vad ska jag mer skriva?? Jag har ingen aning..

Veterinären ringde till mig i måndags men sa att provsvaren inte hade kommit, hon skulle då ringa idag, men hon ringde inte idag, orkar snart inte vänta nå mer! Jag vill veta vad det är för fel, jag hoppas verkligen att hon ringer imorgon!

Imorgon har vi frilufsdag (eller hur de nu stavas..) då ska vi i väg och åka pulka ;)

Nä, nu ska jag sova, godnatt! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: