18 februari

2011-02-18 x 21:59:43
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

En kort sammanfattning om Marley:

- kronisk magkatarr
- 12kg säck med mat för 695kr
- Medicin för 160kr, 3 tabletter per dag
- Inte äta något annat än hans maten, så inge ben, korv eller godis.. :(

Livet är underbart för oss..eller ja de kan man väl disskutera..men vi lever iallafall!

Det ända positiva jag kan se just nu är att om en vecka så är vi hemma i älskade Älvros igen!

Här kommer lite bilder, har ändå inget mer att säga..







Fotona tagna av Sandra Norén, igår på friluftsdagen

Min finfina kille :') <3
(Det gröna han har på sig är hans dragsele (: )



Bilden tagen från skolans hemsida, Sandra med Tyke, Maria med Katie och jag med Marley, det var riktigt roligt att åka pulka med hundarna ^^ jag tror Marley tyckte det var kul att dra upp pulkan och sedan åka ner i mitt knä :p
Älskade Marley! <3



Det här är då Marleys nya mat..

Nä, nu ska jag ut med Marley, sen ska jag poppa popcorn och sedan ska jag nog kolla på någon film eller two and a half men (:

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: