1 januari 2011

2011-01-01 x 15:36:43
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Först och främst vill jag säga grattis till världens bästa farfar som fyller år idag :D <3



En väldigt dålig bild på farfar sen igår <3

Vi har nyss varit där och fikat tårta och sånt, trevligt trevligt (:


Nu till något helt annat, om gårdagen ^^,
Väldigt trevligt hos Ingvar, Birgitta och Malin :) Malins mat var super (y) All hennes mat blir underbar! Vi åt som förrätt typ en "korg" som var gjord av ost och i den var det någon röra och räkor typ, väldigt gott (: Sen själva huvudrätten, helstekt oxfilé (tror jag ?) och potatis gratäng (y) MUMS! Sen till efterätt blev det cheesecake med hallon till (: Även det väldigt gott, sen var man ganska mätt kan jag meddela ;) Sen satt vi och pratade och åt lite chips och bara hade det allmänt trevligt :) Sen blev då klockan 12 och det var dag att gå ut och höra klockan ringa och kolla på andras raketer, Malins hund Linus vart jätte rädd :( Stackarna, Malin har bara haft honom i 2 måndader ungefär (han är en omplaceringshund) och han var jätte skotträdd :( Han skakade och flåsade, verkligen inte roligt att se hur stressad han blev efter de :( Men han lugnade ner sig efter ett tag och sen så sova han på mina fötter :')
Men när han skulle ut och gå en liten sväng igen så började han skaka när jag skulle ta ut han, nej usch vad hemskt det var att se :( Men det gick bra tillslut igen :)
Sen åt vi lite ost och kex innan vi började gå hem vid kvart över 2 :)

Nä, nu har jag nog inte så mycket mer att skriva om gårdagen, känner att det mesta handlade om Linus, men som sagt hundar är typ det enda jag tänker på ;D

Två bilder till sen igår:



Birgitta, farfar och farmor :)



Olof och Malin :)

Känner att det blev ganska mycke smilisar i det här inlägget, men jag är så glad för jag har beställt ensam hemma boxen som jag ville ha i julklapp och även two and a half men 7 som jag också önskade mig men inte fick, men nu har jag beställt dem själv :D

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: