22 januari

2011-01-22 x 10:33:01
Annas vardagsliv - Kommentarer (1)

Jag har mycket att tänka över..många beslut som måste fattas..många tårar som fälls..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Marley mår inge vidare "/
Hans vänstra öga är ganska svullet förtillfället, i natt spydde han också, dock vet jag inte om det har någonting med ögat att göra, men jag ska avakta och hoppas på att det löser sig!

Nu ska jag nog göra mig lite frukost, sen blir det promenad med Marley, får väl se om han orkar gå nå långt, han ligger ju bara och sover nu "/
Kanske blir att jag måste slå en pling till veterinären iallafall..

Nu blir det frukost iallafall!


Kommentarer
Postat av: Carro & Livor

Hoppas han blir bra snart!!!!! Kram på lilla Marley!!! =)

2011-01-23 @ 00:42:29
URL: http://fabuloustervueren.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: