23 januari

2011-01-23 x 10:52:43
Annas vardagsliv - Kommentarer (1)

Det här måste ju vara ett dåligt skämt eller nåt! -.-

Nu är Marleys vänstra öga helt normalt igen (tack och lov för de), fick tips av Hanna att jag skulle göra koksaltlösning (eller vad de nu heter) och ha i ögat på honom, och det verkar ju ha funkat så tack så mycket för de (:
Men nu är Marleys högra öga lite svullet, alltså jag fattar verkligen ingenting.. :s men nu har jag haft i saltvattnet i det ögat också så förhoppningsvis så går det över på de ögat också, annars får jag väl ringa och prata med en veterinär imorgon och höra vad dem har att säga!

Just nu ligger jag och kollar på sprint, ska nog strax fixa mig lite frukost och sen så blir det nog en promenad med Marley (:

Allt för nu, ha de!

Kommentarer
Postat av: Carro & Livor

Hoppas det försvinner också!!! Så han blir helt bra igen=)

2011-01-23 @ 12:33:21
URL: http://fabuloustervueren.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: