25 januari

2011-01-25 x 17:34:17
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Idag har jag varit hemma från skolan.
Vaknade med världens huvudvärk (ovanligt, nej inte riktigt..) och än är den kvar.. -.- blir tokig på att ha ont i huvudet..

Marley mår iallafall bra nu, inga uppsvullna ögon idag, tur (:

Jag har ändå gjort ganska mycket idag, fast försökt tagit det lugnt.
Gick och kollade om det fanns någon tvättid till helgen men då fanns det än just då, så då hämtade jag tvätten och gick och tvättade på en gång, tvättade sängkläderna som jag hade i sängen så nu är det nytvättat i sängen, härligt!
Sen gick jag och köpte mat till Marley, äntligen att dem fått in mat (:
Sen har jag typ bara tagit det lugnt, varit ute korta svängar med Marley, men oj vad han bråkar att vi ska ut hela tiden -.- men huvudet klarar verkligen inte av det, blir alldeles yr när jag är ute och går :s
Men snart måste jag ut med honom igen, han har ju nyss fått mat.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske plugga lite, jag hoppas verkligen att jag kan gå till skolan imorgon men som det känns nu så kommer jag nog inte orka de..

Ha det gött!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: