28 januari

2011-01-28 x 13:58:55
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Igår hade jag hela 16 besökare :o
Haha, lite patetiskt men så många har jag nog aldrig haft på en dag förut xD HAHA

Jaja, idag kunde jag gå till skolan :D
Jag hade bara lite ont i huvudet och vi gick ju bara i skolan mellan halv 9 och 12 så det gick bra ^^
Första lektionen hade vi projekt och företagande..vi skulle redovisa, vilket jag HATAR men det gick ändå ganska bra med tanke på att vi hade powerpoint så kollade inte klassen på en utan dem kollade på powerpointen ^^ haha!
Sen hade vi hundlektion, vi pratade lite om hur Hundsport A skulle gå till och vad vi tyckte att vi skulle göra på lektionerna med mera. Sen så pratade vi om hur vi tyckte det var i hundstallet..sen så skulle vi träna hundarna och städa i våra boxar i stallet..hann dock inte träna på lektions tid utan hann bara städa så jag tränade lite med Marley när vi kom hem, lite små trix ^^ haha
Nu ligger han och sover iallafall (:

Just de, jag har kommit på att jag och Marley ska prova på IPO (det är en särskilt hundsport, orkar inte förklara för er som inte vet xD men typ att hundarna ska bita en människa som har ett skydd på armen, sen är det lydnad och spår med också), fråga mig inte varför xD men det ska bara bli kul och se hur Marley reagerar ^^ han kommer säkert inte fatta att han ska bita i armen eller nåt, men men det lär märkas, kl 6 på tisdag kväll blir det iallafall ^^ Återkommer hur detta gick :p

Helgen ska spenderas med Maria och Elin :)
Äntligen så stannar dem kvar i Forshaga en helg (dem bor här i värmland så dem åker hem typ jämt), så vi ska äta middag ihop ikväll, kolla på film och spela kort och bara umgås liksom, kommer bli kanon! (y)

Och pappa kommer på söndag! :D <3

Har inga nya bilder att bjuda på "/ så ni får en gammal ^^




Sixten min stjärna vad jag saknar dig <3 (han som hatar att träna xD)




Älskar dig Marley <3 (fast liiite för ofta så går du mig på nerverna ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: