9 januari

2011-01-09 x 16:35:29
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Väldigt dålig med uppdatering här i bloggen, men har inte riktigt orkat skriva..

Jag har iallafall kommit fram till Forshaga, jag, pappa, Marley och en massa packning packade in oss i bilen igår och åkte hit vid halv 11 började vi nog och vid halv 4 kom vi fram, gick ganska bra att åka hit, ganska mycke snörök och så men annars så (:

Jaha, vad har man gjort idag då?
Pappa åkte hem vid halv 11, och då kollade jag lite på tv, sen skulle jag gå in på datorn men då funkade inte internet -.- hmm..vart lite (läs: mycket) irriterad, gick ut med Marley, träffade Hanna och Nikita på vägen, gick in i skogen och släppte vovvarna så dem fick busa :D Dem hade det väldigt kul ^^
Sen följde dem med mig hem och Hanna försökte fixa internetet, men icke.
Efter dem hade gått så har marley sovit så gott så :')

Jag fick iallafall lov att ringa till telias support, fick prata med en snäll kille..puuuhhh..fixade till det och nu funkar de :D

Och nu ska jag laga mat (eller jag behöver bara koka ris ^^) och sen blir det nog kolla på film (:

Imorgon börjar jag/vi skolan igen, 20 i 9 är det hundlämning nere i stallet, dock ska jag och Hanna gå ganska mycke tidigare för hon måste prata med lärarna så dem får göra hanteringsprov och jag vill gärna sitta där med Marley lite längre, det var ju ändå fyra veckor han var där senast (:

Vi får se när nästa inlägg kommer upp ^^

Ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: