6 juli

2011-07-06 x 22:19:58
Annas vardagsliv - Kommentarer (1)

Hejhopp!

Vad har hänt sen sista? Hmm..inte mycket. Jag har börjat på mitt sommarjobb, på hembygdsgården här hemma i byn. Är inne på min andra vecka av tre nu.

Har fått denna fina bild från släktingarna i Kanada också:

 

Fr v. Amber med sonen Kaj i knäet, Travis, Key, Shuans fru (vet inte riktigt vad hon heter ?), Shaun och sen har jag ingen aning om vem det är som är längst till höger :s
Bilden är iallafall tagen när Shaun hade gift sig, så fin bild :')

Sen då ? Jo..jag skulle till min ögonläkare för kontroll till Östersund den 12 (eller 15) augusti, men istället så ringde min läkare igår och säger att jag måste dit redan på fredag..då får jag reda på om det blir någon operation den 25 augusti eller inte, hoppas verkligen att jag får göra den så jag får det gjort!

Jag firade midsommar i Orsa med bästaste Hanna och hennes familj! Det var jätte trevligt (:
Vi badade i Orsasjön, bowlade, spelade minigolf, cyklade en konstig cykel i Orsa centrum (HAHAHA, Hanna där har vi ett minne för livet! ;) "men det där var väl onödigt!? HAHAHAHA"), lyssnade på love generation, Danny och Svenne rubbins och bara hade det allmänt trevligt (:

Och det är även helt klart att det blir praktik i Mora på Byrackebo vecka 30 och 31! Härligt! (:

Idag så åkte jag, mamma och vovvarna till stugan, satt på dem varsin flyttväst och så tog vi våran båt "våran" lilla strand (man måste åka båt i typ 5 min för att komma dit, när man ror alltså), hundarna fick alltså simma efter båten ;) Jävlar vad Marley simmade :o Han simmade FORTARE än Sixten, det har han aldrig gjort förut :o och tillslut så blev Marley så förbannad för att han inte kom ikap oss så då började han skälla, HAHA säger jag bara :') han var så himla söt.
Och så när vi var framme och jag klev ur båten så blev han så glad att han inte visste vart han skulle ta vägen ;) haha, vi badade lite och så åkte vi tillbaka till bilen igen, Marley och Sixten fick simma tillbaka också, då skällde Marley i början men sen så tror jag inte att han orkade nå mer ;) haha, nä men båda två var jätte duktiga på att simma idag :')
Är fortfarande väldigt stolt att Marley överhuvudtaget kan simma med tanke på hur det såg ut förra sommaren, men nu simmar han som han ska! Wiiiee :)
- Fast han hade ju i oförsig sin egna lilla söta stil förut :')

Nja, nu har jag nog inte så jätte mycke mer att berätta.

Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: lotta

Jag ska också vara på byrackebo! ;) Jag var där hela min IV period :D

2011-07-16 @ 01:21:35
URL: http://www.lottaoleia.hundbenet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: