14 juni

2011-06-14 x 20:07:46
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Väldigt dålig på att blogga nu, men jag är på sommarlov och jag orkar inte med att blogga, blir väl nåt inlägg då och då, kanske ;) haha

Jag håller på att bli tokig, jag letar och letar, jag har verkligen ingen aning om vart jag ska praktisera!! Att vara i Östersund sprack nyss, har inget boende..kul men jag har dock inte hittat någon praktikplats där ändå, har dock skickat på ett ställe och frågat men har inte fått nåt svar, har även nyss skickat och frågat på ett hunddagis i Mora - fråga mig inte hur jag ska fixa boende där, men förhoppningsvis så löser det sig i såna fall..

Åt middag hos farmor och farfar idag :) tack för det :) <3

Har inge mer att skriva förtillfället, nu ska jag i väg och duscha och sedan blir det film :)

Så himla trist med allt regn..

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: