7 juni

2011-06-07 x 18:37:48
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Alltså jag förstår inte, flera av mina inlägg har försvunnit :s till och med det jag nyss skrev..hmm, jaja vi får väl se om dem kommer tillbaka..

Idag blev det skolan igen efter en låång helg, först hade vi engelska och då tittade vi bara klart på filmen som vi började innan helgen "the social network", sen hade vi matte, gjorde ingenting förutom att fylla i en enkät och efter det fick vi som var klara med allt gå. Så det blev lång lunch, va ute med Marley, åt och pluggade till biologi provet, sen svenska vi pratade bara betyg så då pluggade jag lite till till provet. Sen blev det biologi provet och det kändes väl okej, håller tummarna att jag åtminstonde får ett G! Sen hem, ut med Marley, middag och snart ska vi träna lite med klickerna och sen måste jag städa, helt sjukt vad han lossar hår :o


Har hört från flera olika hål att studenten tydligen var ganska dålig hemma i Sveg i år "/ Det går nerför även hemma, så himla tråkigt man tar ju liksom bara studenten en gång..men men får se, det kanske blir mer stämning nästa år ^^ Nog pratat om student firandet nu tycker jag :D För snart får jag sommarlov!! :D Idag hade jag mitt sista prov och resten av dagarna i skolan kommer att vara soft! (:

Nä, nu har jag väl inge mer att berätta för tillfället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: