7 maj

2011-05-07 x 23:58:27
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Hej!

Blir ett kort inlägg, jag är trött..

Idag hade vi först apporteringsträning, Marley var taggad! :D
Sen gick vi till skolan för dem hade öppet hus för nya elever, så vi gick runt där och folk kom fram och ville klappa på hundarna typ ;)
Sen så var jag hemma ett tag och sen så gick jag och några från hund2 ner till älven och grillade :) Trevligt trevligt! :)
Sen kom vi inte hem fören typ halv 11, sen fixade jag Marleys tårta tills imorgon och så duschade jag :) och nu ska jag strax sova.

Imorgon ska vi på viltspår träning, vi börjar egentligen kl 1 men jag och en kompis som går hund2 ska gå dit kl 11 istället för att lägga våra spår så dem får ligga längra tid :) Det är de Marley behöver träna på!

Nä, godnatt!

1 dag kvar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: