13 september

2011-09-13 x 21:33:17
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Oj oj oj..har jag en blogg eller? HAHA.
Blir ett kort inlägg nu, för har ingen ork att skriva så mycke.

Idag efter skolan så hade vi i apporteringsgruppen våran första träning, och Marley fick testa på att apportera en (äcklig) kråka för första gången och han tog den faktiskt, stolt blev jag! :)

Och nu har jag tittat på tv och pluggat vartannat och snart ska jag sova, måste gå upp typ halv 7 imorgon så.

På torsdag är det tre veckor sedan jag opererade mitt öga och på fredag ska jag på återbesök i Ö-sund, så på torsdag åker jag hem till underbara Älvros och åker tillbaka till Forshaga på söndag igen.
Den som kommer bli gladast att se mig och Marley är iallafall Sixten, eller rättare sagt så kommer han bli glad att se Marley mig skiter han i ;)

Lovar att skriva mer senare!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: