7 maj

2012-05-07 x 20:48:32
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Hej!

Just nu sitter jag i skolans datasal och försöker få lite plugg gjort, och jag har fixat ett arbete som jag nu ska skicka in och det får nog räcka för idag! :)

Som ni ser har det inte blivit någon ny design, men nu har jag bett min kompis syster att fixa en ny header och så har jag bett en annan kompis att fixa så jag ska få flikar om mig själv, Marley och Sixten, så när det är klart så kommer det nog bli toppen!

Just nu försöker jag ladda upp Marleys MH filmer på facebook så folk ska kunna se dem men det tar ganska lång tid, men jag tänkte i alla fall lägga upp dem där och sedan lägga upp länkarna här för er som inte har facebook! :) (om jag får till det vill säga för det ser ut som om att den har hackat upp sig nu..)

I lördags så grillade jag, Maria och Elin, det var väldigt trevligt fast det blev lite "panik" där ett tag när bordet helt plötsligt gav vika och porslin, mat och telefon for i backen!  Men det gick bra förutom lite porslin som gick sönder, de är ju ett sånt där minne för livet i alla fall! Haha



Maria och Elin ute på Marias altan!

Sen på söndagen så gjorde vi inte så mycket mer än att slappa och städa lite innan pappa kom ner på eftermiddagen/kväll! 

Jag återkommer om jag får upp filmerna!

Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: