9 maj

2012-05-09 x 17:01:57
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Såväl att Marley fyllde år igår så fick jag även en tremänning! En söt liten flicka :')

Grattis! <3



Och så säger jag grattis till min fina bror som klarade körkortet tidigare idag! <3



Just nu sitter jag och dräglar över saker på Brynäs webbshop!

Om någon skulle vilja köpa något av dessa till mig så gärna för mig ;)



Såg en som hade den här på sig igår, så himla snygg var den!



Detta skal skulle göra min fina iPhone så mycke snyggare ;)



Idag har vi inte haft några lektioner så jag, Hanna och Emelie åkte ut till Forshaga BK för spår och träning i morse!

Tack för trevligt sällskap! :)

På fredag har vi skolmästerskap på skolan och jag och Marley ska ställa upp i Hoppklass, förstår inte riktigt vad jag har gett mig in på men men det ska nog gå bra ;)

Vi fick även post idag!



Två stycken kampduttar i brandslang! Beställde dem igår och fick dem idag!
Marley är nöjd! (:

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: