Ska försöka skärpa mej...

2009-10-16 x 16:23:21
Allmänt - Kommentarer (0)

...med bloggen, men va fan, orka skriva liksom..

Ikväll ska jag bara ta de lugnt, fredagar ser jag som en lugn dag där man bara tar de lugnt..på lördag blir de nog inte heller så mkt, pappa är på älgjakt, olof jobbar så de är bara mamma och jag hemma och hundarna självklart.
Sen på söndag blir de upp tidigt, vi ska upp till Maria och Magnus (Marleys uppfödare) i Övik (Bjällstad), där de är typ någon träff som vi tänkte vara med på, de tar typ 5 timmar att åka dit, men men..
Förhoppningsvis hinner vi in på birsta, på vägen dit elr hem, mina skor håller inte särskilt länge till ^^ haha xD

Idag har de bara varit en anmänt dryg dag, men vi slutade iaf halv 3, de va nog de ända posertiva med dagen, nä nu ska jag och mamma på affären och se vad de blir gör gott ikväll, cya

Hoppas alla får en fin helg

// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: