Tisdag

2009-10-20 x 22:25:43
Allmänt - Kommentarer (1)

Jag blir verkligen helt tokig på bloggen (elr datorn?) tar ju hundra år att göra nåt -.-

Idag har Johanna (http://sunshinegirll.blogg.se/) fixat lite på min blogg, tack <3

Engelskan var sjukt rolig idag, Johanna somna på mej, Lina somna på Johanna och Marren somna på Lina och sen kom Randi (lärare) haha, så jävla kul att dom somnade alltså xD
jaja. tänker inte skriva så mycke mer om de för alla har typ redan skrivit om de :)

De har varit en väldigt seg dag idag, konfa, ganska segt men de funkar väl. Jag funderar fortfarande starkt på att hoppa av men Per tycker tydligen inte de, hmm..vi är typ 12st så jag tycker inte de borde spela någon stor roll men men...

Nä, nu ska jag sova :)

Godnatt

// Anna


Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe ska fixa lite mer sen :P<3

2009-10-21 @ 18:45:11
URL: http://sunshinegirll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: