:D

2010-04-17 x 15:36:28
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Går dagen var fantastisk (om man räknar bort bilresan vill säga) Vi var framme i Forshaga vid halv 10, så vi rastade hundarna och sen skulle vi försöka hitta till hundstallet och de gick ju bra, och de va verkligen jätte fint där :) Jag tror helt säkert att Marley kommer trivas där bara han och jag kommer in! Vi fick en rundtur där då, och sen skulle vi till själva huvudbyggnaden (den ligger typ 20min gång väg därifrån), där var de verkligen jätte fint och fräscht. Den finaste skola jag har sett iaf, våran skola var dålig innan jag åkte men nu är den ju hemsk..vi pratade med hon som hade hand om just hundsport om allt som man behöver veta, sen fick vi träffa en fritidsvärd som berättade lite om fritiden och så, och sen fick vi se en lägenhet och lite så, lägenheterna som man bor ligger typ 10 min från skolan. För att sammanfatta allt: verkar vara en helt underbar skola! Och alla verkar så himla trevlig där :')

En sista sak: Det märks att det är en friskola.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: