YES!!! :D

2010-08-21 x 10:38:40
Hundar <3 - Kommentarer (1)

I tisdags var mamma med Marley till veterinären för att rönka hans höfter och armbågar, och idag fick jag veta att han fick A och ua, de bästa man kan få! Yes, vad jag är lycklig nu! :D

Igår kom äntligen älskade Marley hit, så nu bor även han i Forshaga ;)
Till veckan ska vi vara i hundstallet hela veckan, för att vänja hundarna att vara i stallet, de ska bli roligt och se hur Marley gör med hundluckan ;)

Just förtillfället är jag och Marley ensam i lägenheten så jag funderar på om jag ska klippa klorna på honom, men de är en sak, jag undrar vart jag har gjort av klotången ? hmm.. får rota lite i Marleys lådor så kommer den nog fram till slut!

Ha de bra! Återkommer väl när jag får nåt roligt att berätta :)

Kommentarer
Postat av: Marie

GRATTIS till tjusigt röntgenresultat!!

2010-08-21 @ 16:00:28
URL: http://marie-i-skogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: