14 december

2010-12-14 x 11:29:49
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Det blev ingen skola idag.. :(
Mitt huvud håller på att sprängas (så borde inte sitta här, men har skickat i väg en fel anmälan till FABO, så då tänkte jag skriva lite fort ^^) och håller även på att börja bli förkyld, så jag tänkte jag kan vila idag för imorgon MÅSTE jag till skolan, måste göra dem två sista proven innan jul. Verkar inte missa så mycket i skolan heller, dem ska tydligen sluta nu när lunchen börjar och egentligen skulle vi gå till kl 4 så lär som sagt inte missa så mycket :)
Mitt knä gillar jag inte heller så mycket :( Det gör jätte ont när jag går och när jag sätter mig ner :s jag fattar inte vad som har hänt.. hoppas det blir bättre tills på torsdag, för då ska vi åka skriskor på gympan och det tänker jag verkligen INTE missa, den ända gympa lektionen som jag har sett fram i mot :D

Nä nu måste jag plugga lite till engelska provet imorgon, blääää kommer inte klara de :( Hatar det här..




Sixten & Marey <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: