16 december

2010-12-16 x 23:12:14
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Efter mycket om och men så kunde jag äntligen logga in!
Tack så himla mycket för hjälpen, guld värd är du när jag behöver hjälp :')

Idag började dagen med datakunskap, den kursen slutar ju nu till jul så jag får alltså MVG på de, såååå nöjd (:
Sen svenska, skrev klart min filmanalys så nu är jag klar med allt vi skulle vara klar med innan jul :)
bara en liten uppgift på engelskan som jag ska göra, fast när jag väl sätter mig med den så lär den ju ta max 20min så de lär jag kunna fixa :)
sen idrott, skriskor!! wiihhhooo :D så himla roligt att få åka skriskor igen :D som jag har längtat, dock gillade inte riktigt mitt knä att jag gjorde "köttbullen" för då böjer man ju känet och det är då de gör ont, så det gjorde ganska ont att åka efter det men jag gav mig inte.. och gå hem va också ganska smärtsamt..men jag överlever för jag fick åka skriskor :D :D :D
Våran lärare ramlade och slog sig så hennes läpp sprack eller nåt :( urch..

Sen blev det middag med Maria och Elin (som kom tillbaka efter två veckor i Thailand)  trevligt :D Vi åt pizza för ingen va särskilt sugen på att laga middag för Elin kom inte till Forshaga fören 10 i 7 så det skulle bli en vääääääldigt sen middag om vi skulle laga den ;)

Åhh, imorgon börjar vi inte fören kl 10, skööönt (: lär väl hålla på i typ en timme max sen är det jullov :D (om man räknar bort resan till stockholm på lördag -.-)

Har inte särskilt mycket mer att skriva, vill mest bara sova just nu faktiskt, så jag säger godnatt =)



Sixten blixten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: