17 december

2010-12-17 x 14:34:31
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Jaha, nu har vi alltså jullov fast vi måste ju till Stockholm imorgon -.- inte särkskilt pepp, men men..och efter det så tar ju jag och Hanna till tåget till Östersund, dem med de hemska vattnet..

Just nu har jag sååå himla tråkigt, fast Hanna underhåller mig på både facebook och msn ;) Haha, vi har skit kul ^^
Om en ca halv timme ska jag träffa henne utan för ica, där ska vi köpa dricka och frukost till imorgon, sen hem till mig, hämta min middag (pizza sen igår) och sen hem till Hanna och äta den (hon ska äta fläskfilé och pommes, fusk) och sen ska vi gå hem till mig och sova här xD för det blir närmare till skolan imorgon! Vi ska åka kl 5, KLOCKAN 5 PÅ MORGONEN! Kommer va lite halv död då, men kommer väl förhoppningsvis kunna sova på bussen dit.
Sen utställnigen från kl 9 till typ 6-7 på kvällen och sen går mitt och Hannas tåg går kvart över 11 och vi SKA vara framme 20 över 6 på morgonen, men vi får väl vara glad om vi kommer fram före kl 7 :) Men det blir säkert bra, får väl se om jag kommer kunna sova på tåget, jag gissar på nej..

Har inge mer att skriva just nu :)

Bara att jag saknar familjen och Marley :( Men SNART får jag träffa dem :D

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: