18 december (liiite för sent bara)

2010-12-19 x 05:22:34
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Just nu sitter jag i ett tåg som står STILLA i Ånge, har ingen aning om varför men det är väl sönder :(

Natten till lördan sov jag typ bara 3 timmar, kunde verkligen inte sova, helt sjukt..
Upp kl halv 4, 4 på lördan, vara vid skolan kl 5 och sen en busstur på 4 timmar, sov typ en kvart eller nåt..sen stora stockholm utställningen, typ alla labbar hade gått klart innan vi kom dit -.-'' men några grisar fick jag se ;) och så kollade jag och Hanna på dvärgpinscherar också :) Sen så gick vi typ bara runt på mässan och tråkade, man vart utråkade ganska fort, och vi skulle vara där tills kl 7!!
Vid 12 började freestylen iallafall, det skulle säkert har varit bra om vi hade sett nåt..vi satt för långt ner på lektarna..men men..
Sen gick vi runt massor till, de ända jag köpte va ett tunt koppel till Marley som vi ska ha när vi tränar, och vi måste ha koppel på..
När klockan äntligen var 7 så fick vi hämta våra saker i bussen och sedan be ge oss mot pendeltågen för att kunna ta oss in till centralen, de gjorde vi..och vi satt på centralen från kl 8, tills typ halv 12..trevligt, eller inte, vilket lördags nöje liksom..men men, vårat tåg vart ett timme försenat innan vi ens hade kommit på tåget och just för tillfället kör till och med tåget åt fel håll :o känns verkligen inge bra..

Har försökt sovit på tåget i natt men har vaknat typ hela tiden för mitt knä värker fortfarande som fan :( Kan inte sova eller nåt nästan..fattar inte varför jag aldrig blir bra..

Jaja, vi får väl se om jag och Hanna tar oss till Östersund eller inte..de kändes ju bra när vi var i Ånge men nu när vi åker tillbaka från det hållet vi kom så vet jag inte riktigt..

Nä, nu ska jag stänga ner och försöka ta reda på vad som händer typ ;D



Snart kommer jag hem till mina älsklings pojkar <3
(Sixten närmast kameran)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: