20 december

2010-12-20 x 23:27:58
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Nu är det väldigt nära till julafton (:
Och jag har inte köpt en julklapp än..illa..jaja, kommer nog inte köpas så många heller för min plånbok tillåter inte riktigt där, men några ska det nog bli (:

Idag har jag inte gjort mycket..varit till farfar och hjälpt honom med datorn lite ^^, sen har Helena och lilla Tindra varit här och hälsat på, vi åt lite pepparkakor och Tindra fick hälsa lite på dem svarta vovvarna som hon kallar dem ;)

Sen har jag varit ute och busat lite i snön med älsklings vovvarna, kunde inte göra så länge, mitt knä gör fortfarande ganska ont, men de är mycke bättre än igår iallafall så jag hoppas verkligen att det är helt bra snart!







Massa bus med snö monstrerna <3

(Sixten i rött täcke)

Imorgon ska jag klippa mig och nu ska jag sova, godnatt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: