28 december

2010-12-28 x 17:02:30
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Snart är det slut på detta året!

Idag jag var hos optikerna, och hon ska skicka en remis till Östersunds sjukhus hos ögon speciallisten igen..så vi får väl se när jag får någon tid där som passar mig, lite svårt när man bor typ 60mil därifrån..åhh, skulle va mycke lättare om jag hade kunnat få komma till Karlstads sjukhus istället..men men nu är det som det är, jag är ju skriven här i Älvros så har inget val (:

Ringde iallafall till tasseborg (hund och katt tillbehör affär i Ö-sund) idag och frågade på praktikplats, jag skulle återkomma imorgon och höra hur det blir, för hon visste inte om det fanns nåt att göra så hon skulle kolla upp de först. Jag hoppas verkligen att jag får praktisera där för annars har jag ingen aning vart jag ska praktisera, om jag nu får praktisera där så får jag bo med Malin (pappas kusin) och hennes söta Linus (den sötaste golden som finns :') <3)

På måndag ska jag vara på dollar och vara med och inventera, ska börja vid halv 6, 6! Härligt, härlig (y) Vad gör man inte för pengar liksom? ;D Nejdå, men det ska nog gå bra (: Jag lämnade ju mina "fobbatofflor" i Forshaga så idag var jag och köpte nya, annars skulle inte mina fötter aldrig förlåta mig!

Men nu måste jag laga mat, hörs hej! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: