30 december

2010-12-30 x 11:24:09
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Igår kväll var jag med Hanna :) Vi kollade på film: Beck - levande begravd, jag har sett dem flesta beck filmer men såå här läskiga har dem fan aldrig varit, nä fy fan :o Men den va bra men trodde mitt hjärta skulle hoppa ur kroppen några gånger dock ;) Sen vi kollade vi på en annan film: the green mile, som gick på 8:an, dock hann jag bara se halva innan mamma kom och hämta mig, så fortsatte kolla hemma! Men usch vilken sorglig film :( Fast även den bra, fast inte riktigt min film smak och den va skapligt lång alltså xD Den höll på från 9 till kl 12, fast de va ju reklam och sånt såklart. Och efter jag hade sett dem filmerna så kände jag att jag var tvungen att kolla på nåt roligare, så jag kollade lite på toy story ;D Ska nog fortsätta kolla på den snart ;p
Kul att kolla på gamla barnfilmer :')

Jag tror att det här blir mitt sista blogginlägg från datorn detta år, kommer säkert blogga från mobilen om jag känner mig själv rätt ;) Jag får se när jag återkommer, på lördag eller söndag eller kanske efter helgen, beror på när jag orkar xD

Nyårsafton ska iallafall firas hos Ingvar, Birgitta och Malin (släkt på pappas sida ^^) det kommer förhoppningsvis bli trevligt (:

Nä, nu ska jag äta frukost, är jätte hungrig så får vi väl se när jag skriver nästa gång (:

Men om jag inte skriver nå mer så: GOTT NYTT ÅR till alla mina bloggläsare! :D



Min lilla prins när han var en liten skit ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: