8 december

2010-12-08 x 21:53:19
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Jaha, behövde inte gå på skolan till kl 5, fick gå hem strax efter kl 3, gött ;D

Idag på lunchen gick jag typ runt stallet, en liten "lunch runda" som vi kallar de, Marley fick vara lös för vi var helt ensam och det tyckte då han va kul ;)



En bild jag tog på den rundan :)
Jätte fint, men jävligt kallt!

Efter jag hade kommit hem från skolan så handlade jag och lagade mat, sen plugga lite engelska, kolla lite tv och sen kl 19 blev det att tvätta. Skönt att ha det gjort, ren tvätt tills på fredag när jag åker hem (ska lämna Marley :'( ) :D
Imorgon måste jag packa så det är klar tills på fredag för vi ska åka typ på en gång efter vi slutar skolan kl 12, inte jätte sugen på att åka bil i typ 5 timmar, men men, bättre än att åka tåg/buss iallafall (:

Snart går klockan ut på tradera som jag vill ha, den går ut 23.34 (a)


Nä, nu ska jag försöka göra lite mer på englska häftet -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: