Sitter nere i hundstallet med marley, vi s...

2010-12-08 x 12:23:51
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Sitter nere i hundstallet med marley, vi sitter och myser :') jag har rast till halv två men ska väl gå härifrån kvart över 1 för att hinna upp till skolan innan vi har data lektion. Efter de ska man ner till stallet igen och ha redovisning för bok som vi gjorde på estet lektionerna. Sen så slutar vi kl 5 ikväll, jätte härligt! Kommer väl hem runt halv 6 och sen blir det att handla och laga mat och sen så måste jag nog jobba i kap engelskan som dom gjorde när jag var sjuk, för vi ska ha prov på de på onsdag som kommer :s skriver säkert mer senare när jag kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: