OS-mössan!

2010-02-28 x 19:24:37
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Mormor skulle sticka en så kallad OS-mössa till mej, och när jag fick den i fredags så var den för liten :( Så då tog farmor upp den och stickade om den, så idag fick jag den igen, den va lite trång nu med, men jag får på med den, så nu ska jag töja ut den, det är min nya älsklings mössa iaf :)



Såhär ser den ut iaf, men min är stickt i tunnare garn och ljusare blå ^^

Måndagen på sportlovet (nästa måndag alltså) så ska jag följa med farmor till Östersund :D Så då hoppas jag på att jag hittar mina kläder som jag vill ha från H&M :)

Jag är verkligen helt inne på att gå i Forshaga nu, hoppas verkligen på att jag/vi kommer in, blir nog ganska le på mig själv om jag inte kommer in där, men då får jag gå uppe i Piteå istället, det blir nog bra de med isf :)

Nu ska jag plugga till so provet som jag förmodligen ska göra imorgon på språket, hinner inte göra det på vanliga so lektionen iaf

Ha de bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: