27 januari

2010-01-27 x 21:36:10
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Är så himla stressad!

Idag slutade vi tidigt men jag och Ak gjorde klart en del av kemin, nu är de bara själva renskriviningen kvar, jag är snart klar med min, men jag och Ak ska kolla på det i helgen när vi båda två är i Vålådalen på konfa utbildningsläger, vi åker på fredag efter lunch (vi missar no och so, där jag har två arbeten som ska vara klara snart, typiskt!) Iaf, tillbaka till helgen, jag kommer att ha datan med mej för att skriva allt på datan dock kommer jag inte ha något internet, vilket är lite trist..hoppas iaf att min datorväska kommer imorgon annars vet jag inte riktigt hur jag ska bete mej, får kanske ta pappas stoooora väska som är till deras dator, jaja, de får jag väl ha panik för imorgon...även packningen har jag panik över, har ingen aning vad jag ska ha med mej :s det löser väl sig oxå till slut hoppas jag.

Nu till det jag verkligen har panik över...jag hade tänkt att göra klart so arbetet hemma men datorn tar inte i mot arbetet riktigt men de är inte de som jag har panik över, jag ska skriva om i & u-länder men jag hittar typ inget :s snacka om att jag kommer sänka mitt betyg..där med :( helvete! Nog lika bra att säga hejdå till Forshaga och sikta in sig på Öjebyn/Piteå "/ jaja, de blir nog bra till slut..
Tillbaka till so:n, jag har faktiskt ingen aning hur de här ska gå, vi har en kort lektion imorgon sen har jag ingen mer lektion på mej att göra klart :s

Helgen kommer att va full packat verkligen, mellan utbildningarna så kommer jag få plugga, great! Hatar helgen innan den ens har börjat..huvudvärken har varit någorlunda idag men nu börjar den komma tillbaka pga stressen skulle jag tro, åhh..allt går åt helvete nu

MEN, jag TYCKTE att engelska provet gick ganska bra, men man vet ju aldrig..har dock inte gjort klart hela, har skrivuppgiften kvar, ska nog göra den på fredag tror jag


Förlåt för de rörliga blogg inlägget, men huvudvärken, stressen och tröttheten börjar ta ut sin rätta..nu blir det sängen, ska nog läsa lite först, lånade utvandrarna med Vilhelm Moberg idag =) Vi läste ett litet urdrag ur den på svenska lektionen så jag fastnade, kände att jag måste läsa den! Mitt vanliga jag, slukar alla böcker jag kommer över, haha xD

Men nu, godnatt!

(Kommer sakna min älskade Marley i helgen :'( <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: