28 januari

2010-01-28 x 21:02:14
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Imorgon bär det av! Det blir nog jätte roligt att åka mini taxi i över 3 timmar, men jag har datorn och Ak har massor med filmer på usb minne så vi överlever nog :D Vi ska iaf åka från sur sveg halv 1. Ikväll har jag fortsatt med so:n, men fortfarande ganska mycke kvar, tyvärr, så i helgen ska jag alltså fixa inlämingsuppgifter till: kemin, so och biologin, undra om jag hinner? :s

Min datorväska vägrar ju komma så jag får låna pappas som är så häääääääärrrrr stor, haha xD jaja, bättre än inget

Nä nu ska jag göra engelska läxan sen blir det att fortsätta läsa en bok som vi tydligen skulle ha läst till i helgen (ooooppsss) jaja..mycke nu..

Vi hörs på söndag kväll elr till veckan :)

Hejhopp,
ha de fint (iaf till dem flesta, men långt ifrån till alla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: