I'm home!

2010-01-31 x 21:21:22
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Jag kom hem strax före kl 4 tror jag.
Det har varit en rolig helg (: Lite jobbigt att vi vart indelade i olika grupper och man kände inga men men, de gick bra ändå :) Väldigt lite sömn, för när folk inte visar respekt och inte går när man säger att man ska sova, det tog oss nästan 3 timmar att få ut dem..så den första natten blev det som sagt lite sömn, men men :)
Min huvudvärk har suttit i 3 veckor nu, så är jäääävligt le, ska börja min 4 vecka nu..suck

Maten var helt underbar (iaf middagarna) på fredan fick vi fläskfilé och potatisgratäng (mums!) och sen på lördan fick vi oxfilé (!) helt underbart!
Nu är jag typ klar med min steg ett utbildning (elr?) (: och på tisdag är de konfa träff igen, jag va sjuk för två veckor sen så det ska bli roligt att vara där igen.

Marley vart supppper glad när jag kom hem :') Sixten med men inte lika glad ;)

Nu ska jag duscha och sen sova
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: