Imorgon är de kört!

2010-01-20 x 20:56:22
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Det har tråkigt att vara hemma, men ännu tråkigare är skolan, och imorgon ska jag till skolan igen, mår ganska bra nu, men är väldigt trött och lite ont i halsen, men de blir bättre iaf..så de är ju skönt, men jag är hellre hemma med mina änglar än är i skolan, men de är bara att kämpa på! Hoppas att sommarlovet kommer fort nu..

Fick höra att Ak har varit hemma dom här dagarna oxå, great! Jag hoppades att hon skulle kunna fixa kemin igår och idag, för idag hade vi sista lektionen på oss att göra klart arbetet och på fredag ska vi redovisa! Och vi är lååångt ifrån klar..Hejdå VG i kemi! :'''''''''(
Sen byter vi till biologi, de kommer ju gå...bra..hmm (elr inte)..

Missade engelska provet idag oxå...och öppet hus men de gör ingenting för mej, ska ändå inte gå i sur Sveg..

Jaja, jag vet inte riktigt hur de vart med designen, men de märks väl om de händer nåt elr inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: