Konfa och jobb

2010-01-08 x 21:37:49
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Ja, idag har de faktiskt hänt nåt, imorse kl 9 va jag på väg till affären (de va 36 minus ute o jag gick!) skulle ta bussen till sveg och gå på träff med konfa ledarna :) De va faktiskt helt okej, vi skulle sluta kl 4 men vi skulle kolla på "i taket lyser stjärnorna" men då funkade inte den och dom fick inte ta på nån annan (för mej spelade de ingen roll för jag hade ändå redan sett den) så då fick vi sluta kl 2 och de va ju bra tänkte jag, för mamma slutar ju kl 2, så jag kommer hem.
Vi skulle in på dollar en snabbis och köpa schampoo o balsam o skit till mej ;)
Då kommer Olof (min bror, som jobbar där) och säger att Gun (hans chef) undrar om jag vill jobba (dom har haft inventering i två dagar och dom skulle vara klar ikväll) så då vart de jobb och hem kom jag inte. Jag hatar verkligen att inventera, och alla som har varit inne på dollar vet hur jävla mycke saker dom har :s Men de va bara att sätta igång (nu när jag har köpt dator så säger jag aldrig nej till pengar ;)) Jag kom hem vid kvart i 8 och då va min rygg helt förstörd (helt fel skor för att gå runt där) men men, nu är de gjort iaf :)

Nu sitter jag i sängen och kolla på let's dance (inte särskilt intressant men de finns ju inge att kolla på)

Nu har ni fått läst om min otroligt spännande dag ;)

hejhopp



Mattes älskling :') <3

Fotot taget av Maria Hansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: