Suck..

2010-01-18 x 10:05:31
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Jag och Hanna va ute och åkte längdskidor både i lördags och söndags, och de märker nu kan jag meddela, när jag vaknade kunde jag knappt prata när mamma ringde och mitt huvud bara snurrade, åhh, jag hatar att vara sjuk! Jaja, mamma sa tyckte iaf att de inte va någon mening att gå till skolan och jag kände att jag inte skulle orka de och då skulle jag säkert åka hem efter halv dan.

Pappa är i väg och jobbar iaf, så han kommer inte hem fören imorgon och mamma jobbar ju och de va meningen att jag skulle vara i skolan så mamma tog med sig hundarna, så jag är helt ensam...de är jätte tomt "/
Men de är skönt att jag inte behöver gå ut och gå med dom för jag skulle inte orka nå långa rundor..

Jaja, nu ska jag i väg och elda, vet att jag inte skulle skriva så mkt men när man har tråkigt så har man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: