1 juli

2010-07-01 x 14:37:14
Blandat - Kommentarer (1)

Har beställt grejer från ellos:

 Byxor 149:- (ordinare 299:-) Oversize tröja 89:- (ordinare 149:-)

  T-shirt 99:-

 Adidas väska + vattenflaska 29:- (ordianare 249:-) :o de va nå special erbjudande :D

------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag jobbat, började kl 8 och tänkte kliva upp kvart i sju men kom inte upp fören kvart över, jävligt trött men kom iväg gjorde jag iaf, och sen så jobbade jag till kl 1 ;)

Jag har fått brev att jag har kommit in på handelsprogramet i sveg med.. (4:e valet) men nu vette fan hur jag ska göra för att meddela att jag inte ska gå där, men självklart så är de upptaget hela jävla tiden dit man ska ringa om man har några frågor -.-
Man har ju sökt genom dexter, ett program av nåt slag och om man tackade ja till forshaga nu då, så funkar inte de, för dexter vissar bara om jag har kommit in på ansökningarna jag har gjort inom jämtlands län enbart, så nu måste jag skicka i väg en jävla massa papper och kosta på pengar, för frimärke och helvete måste man ju självklart stå för sig -.-'''''''' Och jag måste tydligen tacka nej till alla andra platser som jag har sökt till med, åhhh, studievägledarna sa ju att om man kom in på första valet så skulle ju dem andra under stryckas -.-'''''

ÅT HELVETE MED DEXTER HELT ENKALT! fatta vad enkelt det hade varit att kunna svara på nätet om man tar sin erbjudna plats på den skolan elr inte...

Ne, nu ska jag väl fortsätta ringa, har försökt ringt över en timme nu, men upptaget hela tiden -.-''''

Kommentarer
Postat av: Marie

GRATTIS till Forshaga-platsen!!! Åh, vad avis jag blir...

2010-07-02 @ 14:28:57
URL: http://marie-i-skogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: