6 juni

2010-06-06 x 23:45:13
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Sveriges nationaldagen..inget firande..

Igår åkte jag till stugan med min kusin, åt middag och bara hade de gott, vi hoppade studsmatta och lite så :)
I morse fiskade vi, blev inge fisk men härligt att åka båt på sjön iaf :)

Idag har jag och Marley haft klicker träning! Jag lärde Marley att åka i skottkärran! Gick vädligt bra och fort, Marley är lite klumpig när han ska in och ut ur skottkärran men de kan jag inte göra så mycke åt ;D Vi har även tränat med slalomen, går inte alls framåt med de "/ men men, bara att fortsätta kämpa, sen har jag även försökt lära honom "är du blyg?" men de går inte heller framåt..men men :)
Jag har kommit fram till att klicker är väldigt bra iaf =)

Jag letar efter en ny mobil, men dem är ju så dyr :(

Nu blir de godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: