ÅHHH!!

2010-03-11 x 23:30:13
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Glöm allt om dem andra kläderna!
Alltså jag fattar inte hur Halens kan göra så att nåt som ligger i MIN varukorg det får någon annan köpa, klänningen var de nån annan som hade köpt fast den låg i MIN varukorg det var där inte rabatten funkade -.- och den billiga tröjan fast tydligen inte heller så jag fick tog en ny sån tröja och en annan mycke dyrare klänning -.-'''

Dem här kläderna har jag iaf beställt: (fast egentligen borde jag väl inte ha köpt nåt -.-''')

  49:-

  199:- (fast turkos som sagt)

    2-pack 138:-

  59:-

  199:- (som sagt 100:- dyrare..nu hoppas jag att den är väldigt bra!)
(Fick ju även en vit tvättpåse...)

Allt det här plus frakten blev 599:- :O :O :O
Och då hade jag ändå fått 100:- rabatt, åhh -.- Jag kommer bli helt pank, men förhoppningsvis så kommer jag hinna få mina pengar innan kläderna kommer iaf.. Kläderna ska komma i slutet av mars iaf.

Nä som sagt nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: