17 maj

2010-05-17 x 18:25:43
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Jag har lovat en sammanfattning av helgen men just för tillfället orkar jag inte, min huvudvärk vägrar släppa, så nån skola har det inte blivit imorgon, men som vissa säger "de är bara att ta en alvedon och gå till skolan" men för mig är de inte bara de, för när värktabletter inte hjälper så kan jag inte göra så mycke, ingen mening att gå till skolan med min huvudvärk för jag kan ändå inte koncentrera mig..

Första halvan av dan har jag sovit, vilade och läst, sen ut en sväng med hundarna, sen har jag mysit med Marley & Sixten, den halvan har jag tränat Marley lite försöker lära honom att gå slalom mellan mina ben men de går ju som de går, har liksom ingen aning om hur jag ska göra egentligen heller, får väl fråga Ida (hund instruktören på allmänlydnadskursen) på torsdag. Nu ska jag nog träna lite utställningsträning med honom ute i de fina vädret som jag inte riktigt har fått varit ute i idag, för på söndag ska vi ju på utställning på travet.. :o hmm..kommer nog inte gå särskilt bra men vi får väl se..

Sist men inte minst, jag vill gå klicker kurs!! :((

Nu ute och gå en bit, sen träna Marley en sväng och sen plugga..suck..

Sammanfattningen från helgen kanske kommer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: