Utställningen..

2010-05-23 x 15:40:37
Hundar <3 - Kommentarer (0)



Vi vet inte riktigt vad det står, för det är ganska rörigt som ni ser, men jag TROR de står:
bra hvd i, uttryck. Utm, hals o ö-linje. Välkropp utm, kondit. God benstom, o vinkel. Behöver stärka upp sina handleder. Bra pälskval. Rör sig bra. Välvisad. 2:a

Nåt i den stilen iaf, en sak är iaf säkert, den här domarna, som är labrador uppfödare gillar inte tjocka hundar iaf! Och han gillade Marley men kunde inte ge honom en 1 för hans handleder "/
I sommar blir det massor med simning, för att bygga upp dem och sen så kommer vi tillbaka (nån gång).
Faktiskt lite besviken när han bara fick en 2:a, men han skötte sig bra och enligt mig är han världens finaste iaf <3

Vi ställde inte ut Sixten, men jag tror att han kanske hade fått en 1:a av den här domarna, för han gillade som sagt inte tjocka labbar.

Nu ska jag nog sova elr vila en stund, så jävla trött, fast jag har sovit typ hela vägen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: