25 oktober

2010-11-25 x 09:45:08
Bara babbel - Kommentarer (0)

Igår var det en månad kvar till julafton så då tänker jag lägga ut min lilla önskelista nu ;p

- En bob (alltså en snowracer elr var de nu heter)
- Ny parfym (a)
- Presentkort på kläder och skor uppskattas alltid
- Massor med pengar :D :D

Sen önskar jag mig inge mer förtillfället ^^,

Sitter i skolans datasal och har nyss haft dataprov, jag tror faktiskt att mitt dataprov gick bra, hoppas på de!
Nu ska vi sitta här tills Kerstin kommer typ kl 10 och ska informera om våran prao, jag ska kanske proa hos Maria & Magnus (Marleys uppfödare) eller på nåt hunddagis eller nåt, har inte bestämt mig men om jag får prao hos Maria & Magnus så ska jag nog göra det. Vi har iallafall prao v. 9-11. Vi ska välja 2 av dom veckorna och sen så ska vi ha sportlov på en av dom oxå :p
Jag ska nog prao v.9-10 så jag får lov sista veckan :D

Det för räcka för idag (:

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: