27 november

2010-11-27 x 17:48:13
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Jag skulle vilja uppdatera min önskelista ^^

Jag vill även ha:
- Säsong 7 med two and a half men
- Ett våffeljärn ^^,

Idag var jag, Hanna, hundarna och massor med mera folk från skolan på julmarknad, det var verkligen inte värt de, jävligt kallt, massor med folk men var det någon marknad egentligen? :o nej verkligen inte... som sagt inte värt de, och det kostade 20kr att gå in :o helt sjukt.. fast de behövde inte vi betala själv utan de gjorde skolan ^^ jag köpte bara godis, inget annat roligt ju..

Nu väntar jag på att Hanna ska äta middag så att vi kan gå till skolan och fortsätta med våra scrapbookingar, vi tog bilder i morse så nu har jag bilder till mina 3 sista sidor iallafall ;D

Vi kom typ hem halv 3 och jag fryser fortfarande :o

Men nu ska jag kolla på tv och fortsätta vänta på Hanna ska bli klar någon gång..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: