Äntligen :D <3

2010-11-11 x 12:56:03
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)




Jimmy Jansson is back! :D

Klicka här för att komma till hans nya musikvideo som ligger på aftonbladets hemsida (: 



Har varit sjuk ända sedan i tisdags och jag är riktigt trött på de här nu..har ont i huvudet, (så nej jag borde inte sitta här men var tvungen att kolla på musikviedon som släpptes idag :D) halsen och börjar bli täppt i näsan oxå :((

Men ikväll kommer iaf mamma och Sixten hit och stannar tills på söndag för imorgon är det föräldrar möte på skolan..

men nu ska jag gå från datorn, har fått mina bilder som jag har beställt idag oxå, så ska börja planera hur jag ska ha dom i ramen, ska dock köpa 2 till när jag och mamma ska på ikea ^^

ha de bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: