27 april

2011-04-27 x 21:39:36
Annas vardagsliv - Kommentarer (1)

Jag har varit jäääätte dålig på att blogga men jag försöker njuta av att vara hemma och då orkar jag inte blogga, äter god mat och umgås med familjen och släkten, och njuter av att ha två hundar runt sig.
Har egentligen ingenting att skriva..men tänkte bara meddela att jag lever eller nåt, när jag väl kommer tillbaka till Forshaga så blir det nog mer bloggande (:

Just nu håller jag på att leta efter en bäddsoffa, har hittat två stycken på sveg.se iallafall så förhoppningsvis så är någon av dem bra :)

Var till veterinären igår med Marley, han fick vaccin mot kennelhostan, och sen så bad jag veterinären att kolla på hans öron för jag tycker dem såg röda och så ut, och det är förmodligen öroninfektion "/
Vi fick med någon örontvätt som vi ska tvätta med två gånger i veckan i två veckor och om det inte har blivit bra efter det så måste jag boka tid hos veterinären igen..alltså Marley lyckas nog med det mesta ;) haha, jaja inte mycket att göra åt (:

Bjuder på två bilder sen har jag inget mer att skriva



Marley testar nya flyttvästen (:



Marley åkte gräsklippare med pappa, HAHA vilken syn säger jag bara ;)
Min fina prins <3

Kommentarer
Postat av: Ulrika med galningar!

Hej! Skönt att vara hemma kan jag tro. Roligt att läsa om vad som händer och sker hos er! Ha nu det bäst! Kramar från mej och galningarna!

2011-04-29 @ 08:00:02
URL: http://doddaskennels.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: