10 december

2011-12-10 x 22:28:32
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Hänt mycket sedan sist, fast inte särskilt som är någon mening att skriva om.

Förra torsdagen tog jag och Marley bussen hem till älskade Älvros igen <3
Jag åkte tillbaka till Forshaga med pappa på söndagen men Marley fick stanna hemma, jag tycker det skulle vara bäst om han fick lite längre jullov så han hann vila upp sig ordentligt, det är extremt tomt och kusligt tyst utan min prins :(
Men på fredag åker jag hem igen och får äntligen träffa honom igen, och då kommer jag vara hemma i tre hela veckor, kommer bli så himla skönt!
Det är bara 4 skoldagar kvar, sen har jag klarat av halva min gymnasietid, helt sjukt men så himla skönt! Förhoppningsvis så går sista delen lika fort, helst fortare!

Och nu tänkte jag lägga ut min önskelista ;)

- Pengar
- 3G router
- Skoterhjälm
- Skivan: "Absolut hits 2011"

Så nu vet ni det med, och nu en sista sak innan det får räcka för den här gången. 
Dagen Marley blev viltspårchampion så tog Lotta Nygårds bilder på honom, här kommer några smakprov:

Den bästa delen av mig är du <3







Jag saknar dig så det gör ont :'( <3
Vi ses snart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: