1 februari

2011-02-01 x 22:18:12
Hundar <3 - Kommentarer (1)

Orkar inte skriva så mycket om dagen, för jag ska diska, duscha och sen sova, skulle kunna hoppa över att diska och duscha, men det måste ju göras xD
Är såååå himla trött.

Idag var ju jag och Marley som sagt på våran första IPO träning, skit kul faktiskt ^^ Vi ska dit nästa tisdag igen, vi får väl se vart det här slutar men det blir säkert bra (:
Vi ska vara med på några träningar och sen så får jag se om vi fortsätter eller inte :)


Hmm, har inte så mycket mer att berätta om dagen förutom att den har varit väldigt tråkig (om man inte räknar med IPO:n då)

Nä, nu måste jag sätta fart!

Godnatt (:

Kommentarer
Postat av: Liza

Åh vilket fint kort på Marley vid sjön!

Kram

2011-02-06 @ 19:37:30
URL: http://www.nogg.se/etthundliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: