12 februari

2011-02-12 x 17:26:30
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Skolan har varit som vanligt den här veckan med, är skolless..så jag hoppas verkligen att dem här två veckorna som kommer gå fort för sen får jag åka hem :D Ska ha APU (prao) i två veckor och sen en veckas lov ;) GÖTT!

Igår följde jag och Maria med Elin hem efter skolan, hon bor i Storfors ^^ på kvällen så kollade vi på two and a half men ;p HAHA, sen så skulle vi kolla på film men det funkade inte så då spelade vi spel istället :) Och så har vi ju självklart varit ute och gått med hundarna (:
Idag så har vi varit ute med hundarna och bara tagit de lungt, suttit lite med datorerna. Sen kl 1 så fick jag åka med Elins mamma in till Karlskoga för att därifrån ta bussen till Karlstad och sen vidare tillbaka hit till Forshaga. Tur att Marley tycker det är okej att åka buss, annars skulle det bli väldigt jobbigt..men han ligger så fint och sover vid mina fötter :')

Nu ska jag nog göra middag, tror det blir våfflor, skulle va gött (:

Hej hå!



Marley när vi satt och väntade på bussen till Forshaga från Karlstad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: