4 februari

2011-02-04 x 20:04:21
Annas vardagsliv - Kommentarer (1)

Ett tag sen jag skrev nu igen, men när jag har kommit hem från skolan så har jag verkligen inte orkat skriva.

Har inte hänt något speciellt i veckan som har gått.

Det är jäääätte halt ute och i morse när vi gick ner till stallet så drog Marley så jag ramlade :( skrappa upp lite på två fingrar och har lite ont på sidan på höger ben men annars är det faktiskt helt okej ^^ det kunde ju ha gått värre ;D
Efter skolan så bestämde sig jag, Hanna, Emelie och Anna W att vi skulle åka in till Bergvik (ett köpcentrum strax utanför Karlstad) vi skulle åka med bussen halv 3, när klockan var 5 i halv så kom bussen och jag ringde till Hanna för att fråga vart hon och Emelie var, men nej dem hade inte ens gått hemifrån än -.- Så vi missade den bussen och fick åka 5 över 3 istället ;D så gick vi runt på bergvik, jag köpte två huvtröjor (förlåt mamma men dem var på halva priset så jag kunde verkligen inte låta bli :p) och så godis ikväll (:
Dem andra köpte oxå lite kläder och godis :)

Vi kom hem igen vi kvart i 7, sammanlagt så tar det ju typ 2 timmar att åka buss fram och tillbaka så vi var inte där särskilt länge men det var bara skönt att åka bort från Forshaga en stund och bara få massor med skratt, vilket jag har fått idag ;D

vid kl 9 ska jag och Anna W ut och gå med hundarna och efter det ska jag nog se på en film (om jag orkar, jag är jätte trött ^^)

Men, trevlig helg på er ;D



Min fina älskling <3

Kommentarer
Postat av: Carro & Livor

Men ett par billiga huvtröjor är bara bra ju, gör nog inget!!!! :D

2011-02-05 @ 12:15:38
URL: http://fabuloustervueren.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: