7 februari

2011-02-07 x 21:56:08
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Jaha, idag har då jag och Marley spenderat typ hela dagen hos veterinären, dom har tagit prover och rönkat magen, han har även fått antibiotika för han har en infektion i kroppen, imorgon ska jag lämna honom på morgonen och sen komma och hämta honom på kvällen, dem ville göra en ordentlig undersökning på honom bara för att det hade hänt tidigare..så dem ska söva honom, och ha in en kamera i hans mage för att kolla så, och så ska dem förmodligen göra ett ultraljud på honom också.
Jag börjar bli lite nervös och orolig, men det blir nog förhoppningsvis bra.

Bussen går kvart över 7 imorgon så jag måste sova snart, så ska kasta mig in i duschen och sen sova.

Håll tummarna för oss imorgon!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: